L’espectacle “Matito i la gota d’aigua” recorre el Llobregat aquest cap de setmana

L’espectacle “Matito i la gota d’aigua” recorre el Llobregat aquest cap de setmana

  • Post published:29 de maig de 2019

El proper 1 de juny des d’Enginyeria Sense Fronteres portarem l’espectacle de “Matito i la gota d’aigua” a dos municipis on estem duent a terme la campanya de Som Aigua: a Sant Boi i a El Prat de Llobregat.


Tot just fa un any Sant Boi va acollir un altre dels espectacles de la campanya Som Aigua: “Els exploradors de l’aigua”. Dut a terme per la companyia Circulant, l’obra plantejava l’aigua com a recurs escàs vinculat a una situació de desenvolupament desigual dels països. Amb l’obra “Matito i la gota d’aigua”, que es podrà veure a les 12.30h a la Plaça Catalunya, es pretén també generar consciència crítica sobre la necessitat d’un enfocament global i integral de l’aigua com a dret humà i bé comú. L’actuació tindrà lloc en el marc de la Festa del Comerç Just i la Banca Ètica


A El Prat de Llobregat també fa mesos que s’està duent a terme la campanya Som Aigua impulsada pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i Enginyeria Sense Fronteres.. En el marc de la jornada “El Prat Solidari” es podrà veure un altre passi de “Matito i la gota d’aigua” a les 17:30h, a la Plaça Catalunya. Durant la mateixa jornada s’estrenarà l’exposició “l’Aigua aquí i allà”, on s’explica la manera en què el municipi es relaciona amb el Dret Humà a l’Aigua, ja sigui per la gestió de l’aigua a El Prat o pels projectes de cooperació relacionats amb l’aigua que té a països com Cuba.