Les titelles “La memòria de l’aigua” a Barberà del Vallès

  • Post published:29 de novembre de 2018

En el marc de la campanya Som Aigua que es porta a terme a la població de Barberà del Vallès, aquest proper diumenge 2 de desembre de 2018 es representarà l’espectracle de titelles “La Memòria de l’Aigua” de la companyia Akwa.

Es tracta d’un muntatge que mitjançant les arts escèniques fa una celebració de l’aigua i de la vida. La protagonista de l’espectacle, un dia s’adona que el riu ja no baixa tant net com abans. Tota preocupada, a través d’un somni a on apren un munt de coses sobre l’aigua, trobarà la solució perque el riu deixi de baixar contaminat.

La representació es podrà veure gratuïtament a l’auditori Maria Feliu de Barberà del Vallès a les 17:30 de la tarda.

Aquesta activitat forma part de la campanya de sensibilització que es porta a terme al municipi de Barberà del Vallès, conjuntament amb l’Ajuntament de Barberà i la companyia que gestiona l’aigua del municipi (SABEMSA). Aquesta campanya ja va tenir una altra activitat el passat 22 d’abril de 2018 i que també inclou una pintada mural a on la ciutadania podrà col·laborar en la realitzció d’un mural a la població.

Veniu i gaudiu de la Memòria de l’Aigua!